Tuotteet ja palvelut

Tietosuojatuotteet

Tietosuojaisännöinti

Tietosuojaisännöinnin avulla voi hoitaa tietosuojavastaavan tehtävän ulkoistettuna. Palvelu rakennetaan yrityskohtaisesti ja se voi esimerkiksi sisältää seuraavia osa-alueita:

  • Tietosuojatilinpäätös (nykytilan kartoitus ja sen ylläpitäminen)
  • Tietosuojavastaavan tehtävät
  • Koulutus

Tietosuojaisännöinti on tarkoitettu yrityksille, joilla on selkeitä, tarpeita tietosuoja-asioiden hoitoon ja tarve tietosuojavastaavalle.

Tietosuojakokous

Tietosuojakokous on pienille yrityksille tarkoitettu, nopea tapaaminen tietosuoja-asiantuntijan kanssa. Tapaamisen aikana varmistetaan tietosuojalainsäädännön tuomien tarpeiden vaatimukset oman yrityksen kannalta. Tapaamisesta saa mukaan:

  • Pienen koulutusmateriaalin
  • Tehtävälistan
  • Oleellisimmat dokumenttipohjat

Tietosuojaklinikka

Tietosuojaklinikka on yhteisöllinen tapahtuma, jossa käydään tietosuoja-asiantuntijan ja muutaman saman alan tai saman alueen ytityksen kanssa tietosuojalainsäädännön tuomien tarpeiden vaatimukset oman yrityksen kannalta.palvelu, joka suoritetaan yhdessä asiakkaan kanssa. Tapaamiseen sisältö:

  • Koulutus (nykytilan kartoitus)
  • Käytännön työtä oman yrityksen tarpeisiin
  • Tehtävälista ja käytäntöjen toteuttaminen

Tietosuojaklinikka on tarkoitettu yrityksille, joilla on selkeitä tarpeita tietosuoja-asioiden hoitoon ja edellytykset tietosuojatoimintaan alkutyön jälkeen.

Tietosuojapalvelu

Tietosuojapalvelu on asiantuntijatyönä toteuttava palvelu, joka suoritetaan yhdessä asiakkaan kanssa. Tämän yhteydessä laaditaan asiakkaalle:

  •  Tietosuojatilinpäätös (nykytilan kartoitus)
  • Tehtävälista
  • Vaadittavat dokumentaatiot

Tietosuojapalvelu on tarkoitettu yrityksille, joilla on selkeitä, keskisuuria tai isoja tarpeita tietosuoja-asioiden hoitoon.

Yhteisöpalvelut

Moderointi

Digitaalisten palveluiden tuottamiseen liittyy usein tarve moderoinnin ja/ tai community managementin järjestämiseen.

Nämä elementit korostuvat erityisesti kuluttajille suunnatuissa palveluissa, joissa käydään jonkinasteista kommunikaatiota käyttäjien kanssa. Nämä osa-alueet voivat olla vaikea sijoittaa organisaatioon, eikä niitä välttämättä tunneta edes kovin hyvin.

Pirjo Väyrynen on yksi suomalaisen moderoinnin ja community managementin pioneereja, joka on tehnyt pitkän työuran näiden toimintojen parissa. Käytännön työn lisäksi Pirjo on toiminut asiantuntijana yliopiston tutkimushankkeessa, jossa yhteisöpalvelujen moderoinnilla on ollut keskeinen rooli. Osaamisemme on siis huippuluokkaa ja meillä on korkeatasoista asiantuntemusta ja kokemusta sekä toimintojen johtamiseen että käytännön työn tekemiseen.

Yhteisöpalveluihin liittyvät palvelumme ja ratkaisumme rakennetaan aina tapauskohtaisesti. Ota yhteyttä ja kysy lisää.

Moderointi